Kosketus Liikkuu

Kosketus Liikkuu

sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

VIIKKO 22. JA TOUKOKUUN SUMMAUS

VIIKKO 22.

Ma- Lepo
Ti- Lepo
Ke- 6 km tiellä - 42 min.
To-Lepo
Pe- 8 km osittain polulla - 49 min.
La- Lepo
Su- 10 km vaihtelevaa osin poluilla - 1.04.

yhteensä 24 km - 2 tuntia 35 min.

TOUKOKUUN SUMMAUS

yhteensä juoksua 589 km - 148 tuntia ja 45 minuuttia (6-päivän juoksuun on laskettu 144 tuntia)


 
Kuntoutumisen tueksi olen hankkinut Merrellin valmistamat 4mm pohjalla varustetut trail-kengät. Puhdasta barefoottia. Minä sanon näitä fläpäreiksi.
Jo aiemmin heti kuuden päivän juoksun jälkeen olen viettänyt aikaa Puman ja Niken täysin keveissä vastaavissa kengissä. Merrellit ovat kuitenkin täysin riisuttua mallia verrattuna Puma Complete Velosis ja Nike Free kenkiin.
Viikon 22. lenkkini olen tosin juossut normaaleilla kalustooni kuuluvilla kengillä mutta muu aika on liikuttu Merrelleillä. Tekeepä hyvää ja jalat vahvistuvat kuin itsestään.
Kyllä tämä tästä - pikkuhiljaa.

1 kommentti:

  1. Minulla samanlaiset Merrelin tossut ja olen kyllä tykännyt. Pystyy juoksemaan epätasaisessakin maastossa ja metsässä hyvin!

    VastaaPoista